PŘINÁŠÍME HODNOTU
V dnešním světě nemovitostí si může téměř každý najít nemovitost kdekoli na světě na internetu. S informacemi se obchoduje a údaje o trhu se kupují a prodávají. Zásadní pro úspěch na jakémkoli trhu je porozumět nejen aktuálnímu místnímu obchodnímu klimatu, ale také hráčům, lokalitám a současným trendům. Jaký je výhled do budoucna – za 5, 10 a více let? Znalost všech složitostí zahraničních trhů vychází ze zkušeností, a právě v tom spočívá přidaná hodnota společnosti Beacon Property Solutions.
Za téměř 30 let působení v regionu střední a východní Evropy jsme nashromáždili znalosti a zkušenosti, díky nimž vám můžeme pomoci dosáhnout vašich cílů na zahraničním trhu. Pomůžeme vám kvantifikovat vaše krátkodobé i dlouhodobé cíle a společně s vámi vytvoříme jasně definovanou strategii v rámci vašich možností. Jsme si dobře vědomi možných úskalí, která mohou nastat, a pomůžeme vám problémy pochopit a předem se jim vyhnout. Naše bohaté zkušenosti z předchozích transakcí představují cenný zdroj informací, který vám nabízíme pro realizaci vašich obchodních cílů.
Případová studie přidané hodnoty
Výchozí situace
Společnost Beacon Property Solutions obdržela zakázku od výrobce plastových PET lahví,
jehož významnými klienty jsou například společnosti Coca Cola, Pepsi a další. Klientovo dilema spočívalo v dopravní a logistické struktuře, kterou tvořil jeden výrobní závod a 7 středně velkých skladů na různých místech v České republice. Výrobek byl vyráběn v závodě, přepravován do různých skladů ke skladování a poté opět v různých termínech expedován koncovým uživatelům. Tato logistická struktura byla zastaralá, neefektivní a potřebovala kompletní proměnu. Základ zadání byl nesmírně náročný, i když měl jeden hlavní cíl – snížit náklady. Společně s klientem jsme vytyčili čtyři hlavní parametry: a) konsolidace skladů do jedné, případně dvou lokalit; b) snížení celkových nákladů na pronájem skladů; c) snížení nákladů na dopravu; a d) snížení uhlíkové stopy.
Výsledek
Po měsících hledání a vyhodnocování všech možných dostupných variant jsme dospěli k následujícímu ŘEŠENÍ;
- Identifikace vhodného pozemku na základě důkladného průzkumu všech potenciálních volných míst a pozemků v blízkosti stávajícího výrobního závodu.
- Získání respektovaného a zkušeného mezinárodního developera (a budoucího pronajímatele) pro koupi pozemku v sousedství výrobního závodu klienta.
- Výstavba skladu o rozloze 23 000 m2 napojeného přímo na výrobní závod.
- Eliminace 7 různých skladů s různými podmínkami, nájmy, riziky atd.
- Eliminace všech nákladů, které byly dříve vynakládány na přerušovanou nákladní dopravu z výroby do skladů.
- Snížení uhlíkové stopy o více než polovinu oproti předchozímu stavu
- • Čistá úspora více než 1 mil. eur ročně.